Hogy miért egy “szimpla” borsófőzelékkel kezdem a versenyünket?
Az egész a Tesco hibája. És Zsuzsié.

A Tescoé, mert nem hozták meg időben a hozzávalókat az eredetileg tervezett kajához. És Zsuzsié, mert a hétvégén emlegette a borsófőzeléket. 🙂

Borsó mindig van a fagyasztónkban, így gondoltam gyorsan összedobok egy főzeléket. Amikor azonban elkezdtem előkészíteni a hozzávalókat, kiderült, hogy csak 400 g borsónk van. Körülnéztem a konyhában, mivel lehetne kicsit “dúsítani” az ételt, és találtam egy szép nagy darab édesburgonyát. Szóval kicsit kreatívan átdolgoztam a kedvenc borsófőzelék receptemet (http://szatmariferi.blog.hu/2013/09/09/gyomberes-mentas_zoldborsofozelek), és így megszületett a borsófőzelék a’la Barbi-üres-konyhája. 🙂

barbi-zsuzsi-cooking-challenge
Enter a caption
